פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חיים | 16:02  30/08/07
שלום, אני מתחיל שנה ג' במדעי ההתנהגות התמחות בפסיכולוגיה. אני מעוניין להמשיך את לימודי התואר השני מיד עם סיום לימודי התואר הראשון תחומי העניין שלי הם מגוונים למדי ואני מתלבט בקשר לזהות התואר השני קיימות מספר אופציות אותן אני שוקל שלוש מתוכן קשורות ללימודי התואר הראשון שלי והרביעית לא כל כך: 1.פסיכולוגיה קוגנטיבית והנדסת גורמי אנוש 2.סוציולוגיה של הבריאות 3.קרימינולוגיה קלינית 4.ציוויליזציות ימיות(לימודים באוניברסיטת חיפה) תכני הקורסים ממה שקראתי נראים לי מעניינים מאוד אך איני יודע לגבי אפשרויות התעסוקה במקצועות אלו והדרישה לכך בשוק העבודה רציתי לשמוע את תגובתך או כל מי שיש לו דיעה בנושא.. תודה והמשך יום נעים.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:07  04/09/07
שלום חיים ציינת תחומים שונים וקשה לומר מה עדיף, זה תלוי כמובן במידת העניין שלך בכל תחום. כל התחומים שציינת אינם ממש מקצוע אלא יותר נושאים רחבים המאפשרים בהמשך עיסוקים בכל מיני תחומים כך שקשה לומר מה יותר מבוקש בעולם העבודה. שלושת התחומים הראשונים שציינת עשויים להובילך באותה מידה לעיסוק במשאבי אנוש, באבחון ומחקר של ההתנהגות האנושית. לעבודה בצבא ובמשטרה ובמכוני אבחון וכן לתפקידים חברתיים כאלה ואחרים. לגבי התחום ההרביעי שציינת ההכרות שלי עם התחום קטנה ואיני יודעת היכן משתלבים בעבודה.בהצלחה
סגור