פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
1.מה ההבדל בין "משאבי אנוש" באונ' חיפה לדוגמה לבין לימוד תעודה 10 חודשים במכללה (רבות מהן) 2.מה פירוש"פתיחת התואר מותנית באישור המועצה להשכלה גבוהה?"(לדוגמה-ספיר-ניהול משאבי אנוש)
אפרת יצחקי רבינוביץ | 09:29  25/08/07
הי ארז לגבי שאלתך הראשונה. כדי להגיע לתפקידים בכירים בתחום של משאבי אנוש יש דרישה לתואר ראשון לפחות. קורס בתחום עשוי רק להקנות ידע בסיסי והוא טוב כהשלמה למי שכבר הגיע לעסוק בתחום או שהיה רוצה לרכוש מושגי יסוד ולהכיר את התחום. לגבי שאלתך השנייה- אותו מוסד כבר אולי התחיל בתהליך של הכרה ע"י המועצה להשכלה גבוהה כמקום המקנה תואר מאושר ומוכר, אך עדיין לא קיבל אישור סופי ועל כן זה סוג של הימור להתחיל ללמוד במוסד כזה במידה ומשהו ישתבש והם לא יקבלו אישור, התואר הנלמד לא יוכר כתואר. יחד עם זאת, מכללה כמו ספיר שכבר מוכרת , סביר להניח שיכירו גם בחוג חדש שנפתח אצלם.
סגור