פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טל | 01:29  18/08/07
היי, אני מבולבלת אבל אני יודעת שאני רוצה לעבוד עם ילדים אולי בתחום החינוך וההוראה. אני באמת נהנת מהדרכה (זה מה שעשיתי בצבא) אבל לא רואה את עצמי מורה. תוכל לעזור לי במקצועות החינוך עם ילדים, כל סוג עבודה שהיא לא להיות מורה וכל היום בכיתה? תודה.
עדי | 12:59  18/08/07
שלום לך... יש מקצוע שיכול להתאים לך והוא עבודה סוציאלית. בתחום זה את יכולה לעבוד עם מגוון רחב של סוגים שונים באוכלוסיה, במסגרות פרטיות או ממשלתיות כגון: משטרת ישראל, עבודה בבתי חולים. איך זה נשמע לך?? נ.ב. הדרישות קבלה לפקולטה זאת היא לא כלכך גבוהה.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 20:04  19/08/07
הי טל מה לגבי אבחון דידקטי? הוראה מתקנת? ריפוי באומנות?הדרכת אומנות?אני מציעה לך לפנות לתוכנת המידע של מכון "אדם מילא" (ישנם סניפים בכל הארץ) ותוכלי למצוא תחומים נוספים. בהצלחה
סגור