פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב אני כמעט בן 33 רואה חשבון ומנתח מערכות, יש לי חלום שלא מניח לי עוד מגיל 21 - ללמוד רפואה. אני חושב על נסיעה לרומניה ללמוד שם רפואה, אבל האם לא מאוחר מדי להתחיל ללמוד מקצוע כל כך תובעני בגיל 33 ? האם כדאי להפגש בעניין עם פסיכולוג תעסוקתי ? אודה על עזרתך
רן | 20:51  14/08/07
אני בן 25 ואני מתחיל ללמוד השנה תואר חדש במוסד חדש אחרי שלמדתי שנתיים משהו שאני לא אוהב. ואם אחרי התואר הזה אני ארצה לעשות תואר שני ושלישי אז בכיף ואם הג'וק של הלהיות רופא (שקיים גם אצלי) יצוץ לפני השטח אז נלמד רפואה. הכי חשוב שתלמד מה שאתה רוצה ואוהב ואין כזה דבר דד-ליין לתקופת לימודים. גם בגיל 60 ויותר תמיד תוכל לעשות תואר נוסף. מקסימום תגיד שניסית כמו שאני ניסיתי תואר שנתיים ושיניתי מגמה. ואולי לא חובה לטוס לרומניה בשביל זה.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:01  19/08/07
הי רונן אם אתה בטוח שאתה מעוניין בתחום ותחוש פיספוס על כך שלא הגשמת את חלומך אז אף פעם לא מאוחר מידי שהרי גם אם תסיים רק בגיל 44 (כולל התמחות) עדיין ישארו לך כ- 20 שנה לעסוק בתחום וזה נשמע לי עדיין המון זמן.בהצלחה
סגור