פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אני בעלת תואר ראשון בלוגיסטיקה ואני מעוניינת להמשיך לתואר שני במנהל עסקים אני מתלבטת בין 2 מגמות: שיווק או מימון באחת מקבוצות האוניברסיטה ששאלתי נאמר לי כי לשיווק אין הרבה ביקוש בשוק הייתי רוצה לשמוע יותר על 2 המגמות כדי לדעת במה לבחור תודה ושבוע טוב אלה
שמעון רווית | 21:40  25/06/17
עו"ד אופיר לב תובע ספאם סדרתי בעלי עסקים וחברות - זהירות מעורך דין אופיר לב מהרצליה שעוקץ אזרחים תמימים חברות ועסקים, רמאי שעוקץ אנשים תמימים בעלי חובות, וגם חברות ועסקים כנסו חובה קריאה ושיתוף! כל מי שמכיר את עורך דין אופיר לב יודע שמדובר בנוכל גנב ושקרן שמציע לאנשים בעלי חובות "עזרה" להיחלץ מהחובות שלהם אבל בשורה תחתונה אחרי שמשלמים לו הוא פתאום מסנן בטלפון ומשחק אותה "שהוא עמוס" ואחרי תקופה של כמה חודשים שהוא מסנן אתכם, אתם מגלים שלמעשה שילמתם לנוכל אלפי שקלים כדי שיעזור לכם לצאת מהחובות, ולמעשה הוא רק מכניס אתכם לחובות יותר גדולים וממלא את הכיס שלו! הנוכל משתמש ב-2 כתובות אימייל: ofirlevlaw@gmail.com djofirlev@gmail.com ובאתר האישי שלו ששם הוא מציע לכם להיחלץ מהחובות שלכם: http://www.ofirlev-law.com/ תעודת זהות של הנוכל 040833816 הפלאפון של הגנב 050-5100510 עוד עוקץ קטן של עורך דין אופיר לב, שהוא מפיל חברות ועסקים - בזה שהוא שולח אימיילים לעסקים ולחברות ומבקש להירשם לרשימות התפוצה שלהם וכשהם מתחילים לשלוח לו מיילים ישר הוא תובע אותם על ספאם, למרות שהוא נרשם במתכוון וביקש פרטים!!! ככה הוא תבע למעלה מ-300 עסקים בחיפוש קל בגוגל של "עורך דין אופיר לב" תוכלו לראות את כל הכתבות שפרסמו על הנוכל הזה! שתפו בדחיפות בפייסבוק וברשתות החברתיות ותזהירו אחרים!
סגור