פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיטל | 18:12  18/06/17
יש פה מישהו שעשה את הקורס/מכיר מישהו שעשה? האם מוצאים בזה עבודה כשעושים רק את הקורס בלי תואר במדעי המחשב? אשמח לשמוע רשמים אם יש לכם..
לידור | 16:30  22/06/17
היי מיטל, לא עשיתי את הקורס אבל מכיר כמה שעשו ומצאו עבודה ממש איך שסיימו את הקורס. בגדול ממה שהבנתי מהם, הקורס עצמו הוא מאוד כללי ונותן לך כלים וטכניקות לבדיקות תוכנה מה שכן, לכל מוצר יש את הבדיקות הרלוונטיות לו כך שיוצא שהקורס הוא תיאורתי למדי אבל מעשיר בכלים להתמודדות עם את יכולה לקרוא על בדיקות תוכנה פה: http://itcb.org.il אני האמת רציתי ללמוד QA באופן עצמאי, אבל ההסמכה לא קלה בכלל(!) אז החלטתי ללמוד הנדסאי תוכנה שמכסה את עולם ה-QA מבחינה רוחבית אבל לא לעומק. בדיקות תוכנה זה מקצוע שלא הולך להיעלם להפך הקהילה רק מתרחבת, תמיד יצטרכו בודקים לכל מוצר דיגיטלי/אפליקציה/תוכנה במיוחד בדור שלנו והדיגיטליזציה שהעולם עובר. תעשי חיפושים באתרי דרושים, אני בזמנו ראיתי שמחפשים בודקים ללא ניסיון במס' לא קטן של חברות מה גם שאת יכולה לצבור ניסיון בחברות מיקור חוץ דוגמאת SQLINK ואחרי זה להתגלגל בענף. בהצלחה! מקווה שעזרתי קצת - אחלה סופש!
סגור