פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גארי | 11:56  08/02/17
היי אנשים, שמי גארי , אני בן 24 ממרכז הארץ. אני מאוד אוהב מתמטיקה ומקצועות ריאליים , לכן אני מתלבט האם ללמוד את אחד מהמקצועות הבאים : מדעי המחשב , הנדסה אזרחית , אי הנדסת מכונות . אני ממש מתלבט , בגלל שאני לא יודע אם כדאי לי להיכנס לענף ההיטק . אני לא רוצה למצוא את עצמי מובטל בגיל 50 , ולהסב למצוע אחר. מצד שני , אני לא יודע אילו אפשרויות תעסוקה קיימות במקצוע הנדסה אזרחית ( שמעתי שאין בזה עבודה בארץ ורק מי שלמד בטכניון הצליח למצוא עבודה) , ומצד שלישי , יש את מקצוע הנדסת המכונות , שגם בו אני לא יודע עד כמה קיים ביטחון תעסוקתי. תוכו להסביר לי על כל אחד מהתחומים ומה אפשרויות התעסוקה בכל תחום ? מה השכר ? ועד כמה חשובה האוניברסיטה שאלמד בה ?
סיני | 12:38  25/04/17
פה http://www.sce.ac.il/activity_machine.php יש מלא מידע על לימודי הנדסת מכונות! אתה גם יכול לשאול אותם שאלות והם עונים מהר ועוזרים מאוד!
סגור