פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מירי | 17:23  31/07/07
אני בת 22 והחלטתי לעזוב תואר ראשון במדעי ההתנהגות.אני די מבולבלת ולא בטוחה מה לעשות,אני יודעת שאני לא מעוניינת כבר בתואר ומעדיפה ללמוד לימודי תעודה כלשהם,אך אני לא יודעת מה כדאי ללמוד ואיפה.האם תוכלי לכוון אותי קצת לגבי אילו לימודי תעודה קיימים כיום ,על מה יש בעיקר ביקוש והאם זה נחשב דבר טוב או שקשה להצליח בעתיד עם תעודה...אני פשוט ממש לא מרגישה בנויה לתואר ואני רוצה לעשות משהו עם עצמי,אני ממש מפחדת שאני לא ימצא מה לעשות בחיים ולא יהיה לי מקצוע. תודה(:
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:55  01/08/07
הי מירי שאלתך מאוד כללית כי קיימים עשרות מסלולים של לימודי תעודה. גם באתר זה, בחיפוש לימודים תוכלי לקבל רעיונות לגבי סוגים של לימודי תעודה. כדי שאוכל לעזור לך תצטרכי לתת לי קצה חוט בקשר לתחומי העניין שלך: טיפול, שירות, עסקים, מכירות, תחומים טכניים, תחומי מחקר, אומנות ???
מירי | 19:59  02/08/07
שלום אפרת.לא ידעתי שקיימים כל כך הרבה סוגים של לימודי תעודה.אני מתעניינת בעיקר בתחומי השירות,טיפול ותחומים טכניים.אולם אני גם רציתי לדעת האם לימודי תעודה מקובלים ויש עליהם ביקוש? תודה(:
סגור