פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סיימתי השנה תואר ראשון בביולוגיה בבן גוריון ואני ממש לא יודעת אם להמשיך ללמוד. בתועמלנות מציעים שכר גבוהה ותנאים טובים אבל העבודה יכולה להיות משעממת (למרות שעבדתי הרבה במכירות ולא סבלתי...) מצד שני אמרו לי שתואר שני פותח עוד דלתות אבל כשעשיתי פרוייקט במעבדה אני לא יכולה להגיד שנהנתי מאוד (התעסקות בצ'ופצ'יק של הקומקום וקריאת מאמרים שפורסמו סתם כדי לפרסם לא היו מעניינים) מה לעשות??
אפרת יצחקי רבינוביץ | 17:00  31/07/07
הי מיכל מה לגבי הוראה בתיכון או להמשיך לדוקטורט ולהרצות? אפשר גם לעסוק בניסויים קליניים שהוא תחום יותר דינמי ופחות מכירתי, אך לכך תצטרכי לעבור קורס שנקרא CRA כמו כן אפשר לעסוק גם בעריכת פטנטים.ואם כל זה אינו מעניין עשי הסבה לתחום אחר אולי פארה רפואי או רפואי. בהצלחה
סגור