פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיתלבט | 12:40  30/07/07
אני לומד הנהלת חשבונות סוג 2 אני רוצה להיתקדם בתחום ליעוץ מס או חשב שכר מדופלם רואה חשבון השאלה שלי כאילו לפי איזה סדר זה עולה חשב שכר מדופלם אחרי זה יועץ מס ואז רואה חשבון זה קצת מבלבל אותי כל זה והאם אני יכול להשלים אחרי הנהלת חשבונות סוג 2 יעוץ מס ואחריי זה לרואה חשבון עם מישהו יכול להסביר לי אני אשמח תודה מראש
אפרת יצחקי רבינוביץ | 17:06  31/07/07
הי מתלבט העיסוק בהנ"ח דורש לימודי תעודה בלבד. אחרי סוג 1 יש סוג 2 ואחרי עבודה בשטח אפשר גם לקבל סוג 3. קורסי קידום יכולים להיות יעוץ מס וחשבי שכר והעבודה היא בבתי עסק, חברות, ארגונים ומשרדי רואה חשבון. התחום של ראיית חשבון הוא אקדמי, כלומר דורש הכשרה של לימודי תואר ראשון הנמשך 4 שנים, כולל התמחות בהמשך ומבחני הסמכה. הרואה חשבון עוסק פחות בחישובים ויותר בתיכנון, עבודה מול רשויות.
סגור