פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, השנה סיימתי את כל הקורבים לתואר ראשון, בת 28 ,במדעי התנהגות, ממוצע של התואר יצא נמוך -70. עוד לא סגרתי את התואר כי יש לי התלבטות : האם כדאי לי לשפר ציונים כדי להגיע לציון -80 ( שזה יקח כשני סמסטרים) או שאני יכולה לסגור את התואר ולעשות הסבה למשהו אחר וכך גם בעצם לשפר את הציונים. בכוונתי ללמוד בעתיד תואר שני- האם זה אפשרי עם ציון 70? מה את ממליצה לי לעשות, תודה.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 17:09  31/07/07
שלום אנג'ל השאלה למה את רוצה להתקבל? שאלתך כללית מידי ובהתאם תשובתי. באופן כללי תוכלי להתקבל לחוגים רבים, אך לא לפסיכולוגיה תואר שני, אם זו כוונתך. לתחומים אחרים רבים בכל מקרה אולי תצטרכי לעשות השלמות בהתאם לרלוונטיות של לימודי התואר שלך. לעבודה סוציאלית למשל תוכלי לעשות הסבה בשנתיים בלבד. בהצלחה
אנג'ל | 10:13  05/08/07
אני רוצה ללמוד ניהול בעתיד לתור שני או משאבי אנוש. השאלה האם אם יהיה לי ממוצע תואר ראשון 70 האם אוכל ללמוד בעתיד לתואר שני. או שאם אני סוגרת את התואר אז זהו זה, לא אוכל ללמוד לתואר שני.
סגור