פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עדידס | 01:34  29/07/07
אפרת שלום, שמי עדי ואני בת 28. יש לי תואר ראשון בעיצוב תקשורת חזותית ותעודת הוראה בעיצוב. אינני אוהבת את המקצוע ולא רוצה לעבוד בתחום. כרגע אני מדריכה חברתית בפנימייה של נוער בסיכון ויש לי נסיון עשיר בהדרכה. אני אוהבת להדריך אבל הבעיה היא שהמשכורות בתחום החינוך (לא ההוראה) הן נמוכות מאוד ואין הרבה לאן להתקדם, ולכן אינני רואה כיצד אוכל לפתח מזה קריירה. חיפשתי אפשרויות הרדכה שונות (לאו דווקא של נוער) אך לא מצאתי שום עבודה שלא דורשת נסיון מקצועי רב שנים בתחום הדרכה ספציפי. האם ישנן אופציות להישאר בתחום ההדרכה ובכל זאת לפתח מזה קריירה ולהרוויח משכורת נורמאלית, אולי בתחומים שקיימים בשוק העבודה ולא הגעתי אליהם בחיפושי? האם עלי לוותר על התחום ולחפש לי מקצוע אחר? חשבתי ללכת להכוון תעסוקתי אך אני יודעת במה אני טובה ובמה לא ובמה אני רוצה/לא רוצה לעבוד ולכן רב התהליך (בעיקר המבחנים)נראה לי מיותר ואינני בטוחה שזה אכן יעזור לי במשהו.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 17:16  31/07/07
הי נשמע לי שאולי חסר לך רקע לימודי חינוכי או טיפולי, כדי להתקדם. בנוסף, אפשר למלא תפקידים ניהוליים בתחום כגון: ניהול מתנ"סים, ניהול פנימיות או צוות מדריכים, אך כל התפקידים הללו דורשים לימודי תואר שני בתחום של חינוך, תוכנית שוורץ (תואר שני בעו"ס), מינהל ציבורי.בהצלחה
סגור