פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שמרית | 23:23  04/07/16
היי, שמי שמרית, יש לי 2 מקצועות ביד בגיל 29.. אני מעצבת גרפית וצורפת תעשייתית. אני טובה במה שאני עושה..אבל לא משתכרת מספיק. לא הולך לי למצוא עבודה בצפון (גרה במגדל העמק).. לעבור למרכז לא בא בחשבון...עוד מעט יולדת ילד שני. מחפשת מקצוע טוב לבטחון כלכלי ולשנים כמובן, אני יודעת שנזכרתי מאוחר...היה חשוב לי יותר לעשות ילדים אני אוהבת משפחה... חושבת כבר המוןןן זמן ללמוד משהו חדש... כי אני אוהבת לדעת..הכל! אבל ממש הכל, הרבה אומרים שיש לי את כל ספריית גוגל בראש... אז אחרי התלבטויות שלי ושל בעלי המקצועות שנבחרו זה חשבת שכר/הנהלת חשבונות/ מזכירות רפואית ואולי משפטית (2 מהם יכולים להשתלב יחד?) מאוד קרץ לי הנדסה אזרחית במכללת נצרת עילית אבל זה המון זמן לימודים ויקר, המקסימום שאני מחפשת זה שנה, לא יותר זה יכול להיות רק בגדר חלום..חחח פה מבקשת את ניסיונך.. במה יש יותר בטחון לאורך זמן ומשכורת יותר טובה? רפואה אני מאוד אוהבת, יש לי ידע נרחב בכל הקשור לשרות בקופות חולים זה מעניין אותי, אני זאת שמזמינה ומנהלת לכולם את התיקים הרפואיים אם זה חברות או משפחה, במידה וצריך להזמין תורים ויודעת את הזכויות וכל השטויות האלה ואני טובה גם בעבודה משרדית ואני שירותית מאוד. - אפשר אולי לשלב עם מזכירות רפואית עוד נושא שיכול לשפר את התפקיד? הנהלת חשבונות וחשבות שכר יש ביקוש והיצע בכל מקום (תקני אותי אם אני טועה?) אני נורא נורא מהססת לגבי זה, כי יש לי הרגשה שמחליפים בזה אנשים כמו גרביים...זה מושך אותי אבל לא כמו המזכירות הרפואית
סגור