פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אפרת טלמון | 13:37  23/07/07
אני עשיתי אתמול המבחן-למה אני מתאימה-וקיבלתי 25% יזמי ו20% חברה. מה אלי לעשות עם זה? מה זה אומר? תקשורת זה משהו שמאוד מעיין אותי, אבל אני צריכה משהו פרקטי גם. יש עבודה למשהיא עם תואר ראשון בתקשורת? מה עם מנהל עסקים?
אפרת אהלן, גם תואר בתקשורת וגם במנהל עסקים מהווים פלטפורמה מצויינת למשהו שפותח אותך למספר רב של חלופות בתחומי השיווק, הפרסום, המכירות, השירות, הייעוץ והפיננסים (מנהל עסקים). שני התארים הללו בהחלט תארים שמומלץ לשלב עבודה במהלך הלימודים על מנת להציג עם סיום התואר ניסיון תעסוקתי דבר שייקל מאוד על מציאת עבודה בסיום התואר. בהצלחה, היועץ
אפרת יצחקי רבינוביץ | 08:09  24/07/07
שלום אפרת המבחן יכול למקד אותך מבחינת העדפות המקצועיות שלך, כלומר למפות את תחומי העניין שלך, אך יש לזכור שהבחירה המקצועית מבוססת גם על כישורים ומאפיינים אישיותיים. בהתאם לנתוני המבחן התחומים הבאים עשויים להתאים: תקשורת, מנהל עסקים, עריכת דין, הפקה, קניינות,פרסום.אני מציעה כתיפני ליעוץ בבחירת מקצוע במידה ותתקשי לבחור בעצמך.בהצלחה
סגור