פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ארילארי | 15:21  25/01/16
אהלן, שמי אריאל ואני גר בירושלים. בעיקרון תמיד אהבתי את המקצועות המדעיים, אבל המקצועות שהכי עניינו אותי היו לימודי ביולוגיה וביוטכנולוגיה שהיו גם המגמות שלמדתי בבגרות בתיכון. לכן, חשבתי על לימודי הנדסה ביורפואית בטכניון (שאליהם התקבלתי), אחרי שביררתי קצת לעומק הבנתי שהלימודים האלו פחות מתגמלים משאר מקצועות ההנדסה. כלומר, משקיעים 4 שנים של עבודה קשה מאוד בטכניון כמו כל מי שלומד הנדסה בטכניון, ובסוף הביקוש והשכר של מהנדס ביורפואה נמוך יותר ממהנדסים אחרים. לכן, בדקתי עוד אופציות והבנתי שהנדסת חשמל עם התמחות למחשבים הרבה יותר מבוקשת ויש בה שכר גבוה גם כן. למקצוע הזה התקבלתי ללימודים בעברית, ולכן אני מתלבט בין שני המקצועות. אשמח לתגובות והצעות. תודה.
תראה, מה שאמרת הוא בעיקרון נכון - הנדסת חשמל בד"כ פותחת אפשרויות מכניסות יותר מאשר הנדסה ביורפואית. אבל מדובר בתחומים שונים, מדובר ב-2 שאלות נפרדות - איפה מרוויחים יותר ומה יותר מעניין אותך. איפה מרוויחים יותר - לדעתי זה נכון שבהנדסת חשמל. מה יותר מעניין אותך - רק אתה יכול לענות. תשקול גם אפשרות לתואר בביו-אינפומטיקה, זה תחום שלהבנתי מאד מתפתח, משלב ביולוגיה ומדעי המחשב. בהצלחה. ______________________________________ לכתבה - http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3668407,00.html
סגור