פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יש מישהו שעשה מכינת השלמה במתמטיקה ופיזיקה לקראת לימודי הנדסה ? או מישהו שיודע... מה החומר שנלמד במכינה ? אני עושה מכינה של חודשיים אינטנסיביים הבעיה היא שיש לי 3 יחי' מתמטיקה וגם בזה נגעתי פעם אחרונה לפני 6 שנים... האם המכינה מתחילה מהבסיס או שרצים עם החומר ומתקדמים מהר ? אני חושש שאני לא אצליח לעמוד בקצב.... מה אתם אומרים ?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 17:08  19/07/07
הי אם לא תעמוד בקצב אז אולי כדאי לשקול בכלל את לימודי ההנדסה שאולי אינם מתאימים כי גם שם תידרש לקצב לימוד מהיר וללימודים לוגים ומתמטיים.בהצלחה
של בית ספר תיכון, ברמות של 5 יח"ל. אני מניח שאתה עושה מכינה ארוכה, של כ-9 חודשים. במצב כזה, לדעתי זה די והותר זמן כדי ללמוד את הנושאים המבוקשים. המכינה אמנם מתחילה מהבסיס, אך מתקדמים די מהר, ככה שבאמת אתה צריך להכין את עצמך ללימודים לא בקצב איטי. אני סבור, שכל אחד יכול להצליח בכל דבר, ולכן - אם הנדסה זה מה שאתהה רוצה - לך על זה! שוב, במקביל למה שנאמר פה - קח בחשבון שלימודי המכינה וההנדסה דורשים חשיבה לוגית (על פי רוב).
סגור