פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני חיילת משוחררת שנמצאת בהתלבטות קשה. המקצוע הפרעות בתקשורת מאוד מעניין אותי אך מוסדות הלימוד שהכי קרובים למקום מגוריי (בצפון)ומציעים אותו הם אוניברסיטת חיפה ות"א ששם תנאי הקבלה נראים כבלתי אפשריים. המכללה היחידה שמציעה גם היא היא המכללה יהודה ושומרון שכפי ששמת לב מאוד רחוקה ממני... מה היית מציעה לי לעשות? לוותר על החלום? מדוע בעצם אין הרבה מוסדות לימוד שמציעות מקצוע זה?אין לו ביקוש? האם הוא נחשב בכלל יוקרתי ורווחי בחוץ? תודה רבה על תשומת הלב.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 17:13  19/07/07
שלום מדובר במקצוע יוקרתי ומבוקש, אך כנראה שלא צריך כ"כ הרבה קלינאי תקשורת, כך שמספר המוסדות משקף את הביקוש בשוק העבודה. אני חושבת שאם את מאוד רוצה לעסוק בתחום שווה לשלם את מחיר המרחק ולעשות מאמץ. בנוסף, אולי כדאי לברר על דרכים אלטרנטיבות לקבלה לאוני'. למשל: אם תלמדי שנה ראשונה פסיכולוגיה או ביולוגיה או תחום רלוונטי אחר שאליו את מתקבלת ותנסי לעבור על סמך ציוני השנה הראשונה. או שתלמדי את התחום במכללה ותנסי לעבור על סמך ציוני השנה הראשונה במכללה. כדאי לברר באוני' במשרדי רישום הסטודנטים האם זה אפשרי. אני יודעת בוודאות שזה אפשרי בחלק מהפקולטות. בהצלחה
סגור