פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שרית | 15:34  01/12/15
ליועצי פורום הלימודים שלום רב! שמי שרית ואני מעוניינת ללמוד בקורס שנקרא ebay מאחר ואני מעוניינת לייצר הכנסה מהבית ברצוני לדעת באם והקורס הזה משתלם לאנשים כמוני שהם לא בעלי עסק או מוצרים למכירה ובכלל באם וזה קורס שכדאי ללמוד אותו ואף שאכן יכול להניב רווחים טובים בעבורי ואף מאפשר לעבוד מהבית בנוחות ומה עוד שאני לא עובדת כרגע ואני צריכה הכנסה ואיפה כדאי ללמוד את הקורס הזה אם בכלל? ולמי זה מתאים בכלל? אני זקוקה לתשובה דחופה שכן הקורס עומד להתחיל כבר ואני לא רוצה לפספס אותו באם ואכן כדאי יהיה לי ללמוד אותו! לתשובתכם המהירה אודה מאד! שרית
אלון | 15:55  06/01/16
היי שרית. בהחלט אפשר להתפרנס מאיביי. מכיר מלא שעושים את זה. כנסי לאתר www.pikadon.co.il ודרך לימודים- פרסום ושיווק - תראי שם קורס מסחר אונליין. זה קורס של הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום. זה קורס חדש שבו הם מלמדים מסחר באיביי. מומלץ מאוד!
סגור