פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לירון | 19:54  10/11/15
שלום, רציתי לשאול האם בכדי להיות מוגדר כ"מנהל משאבי אנוש" צריך ללמוד לתואר ראשון את המקצוע הזה בלבד, או האם במידה ואני לומדת מקצועות דומים כמו: החוג ללימודי עבודה (אונ' תל אביב) , סוציולוגיה וכו' - גם אז אני יכולה לצאת ולמצוא עבודה כ"מנהלת משאבי אנוש". שאלה נוספת- מדוע רוב האוניברסיטאות לא מעניקות תואר במשאבי אנוש, אלא רק מכללות? תודה מראש.
ליאורה | 18:44  27/12/15
הי! אני גם מעוניינת בתחום, אשמח לדעת אם תקבלי תשובות לשאלות האלא. לגבי לימודי עבודה באוניברסיטת תל אביב- זה מסלול דו חוגי, את צריכה לבחור את זה וגם חוג נוסף, נראה לי החוג הכי מתאים כדי להיות מנהל משאבי אנוש זה מנהל עסקים, את צריכה לעמוד בדרישות קבלה גם לחוג הזה, יש יום פתוח ב5 לפברואר 2016
סגור