פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלמוג | 14:50  09/07/07
שלום רב. אני כמו 90% מהאנשים מתקשה להחליט על המקצוע האידיאלי מבחינתי. הכיוונים הם נושאים הקשורים בכלכלה ומעט פסיכולוגיה, עבודה שהיא דינמית משום שאני אדם היפראקטיבי שלא אוהב לשבת במשרד כל הזמן ויש לי רצון עז להתעסק עם אנשים/חברות מחו"ל . אינני יודע אם כדאי להתחיל בחברה קטנה בתפקיד זוטר{ שזה אופטימלי בשבילי משום שאני מאמין שאפשר להתפתח במהירות משם} או פשוט ללמוד באחת האוניברסיטאות { כי מי ייקבל אותי ללא תואר, אך לטעמי זה בזבוז זמן וכסף }. אשמח מאוד אם תעזרו לי להגיע ל"גן העדן" של העבודה משום שמאוד חשוב לי שהעבודה תיהיה מהנה ומעניינת . תודה
אפרת יצחקי רבינוביץ | 00:37  14/07/07
שלום אלמוג לתחומים שציינת שמעניינים אותך לא ניתן להגיע ללא תואר, כמו כן, נראה כי תצטרך הכשרה לימודית בין אם היא קצרה לרוב התחומים בהם תרצה לעסוק. מה דעתך על נדל"ן? מנהל עסקים בשילוב עם לימודי שפה כגון: סינית, יפנית?, עבודת דיפלומט? שיווק? הנדסה/הנדסאי תעשייה וניהול? גם כלכלה וגם פסיכולוגיה הנם תחומים שהעבודה בהם היא משרדית והתחומים שהצעתי יותר דינמיים.גם תחומי האומנות הם יותר דינמיים.בהצלחה
אלמוג פרי גל | 19:29  15/07/07
תודה אפרת, עזר לי מאוד הנושאים שהצעת. יש לי עוד שאלה קטנה, רציתי לדעת איזה מוסדות נחשבים איכותיים בהנדסת תעשייה וניהול , נדל"ן ודיפלומט?
סגור