פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אני מאוד מתעניינת בין שני תחומים שנורא מעניינים אותי ואני אוהבת אותם אך אני לא יודעת במה לבחור ההחלטה שלי מאוד קשה ואני כבר השנה רוצה להרשם ללמודים אך מכיוון שעדיין לא מצאתי תשובה בנושא אני פונה כאן לקבלת עזרה ותשובה כנה שאני מקווה שאקבל אותה, אתם תיקוותי היחידה אני מתלבטת בין ללמוד סיעוד (אחיות) לבין הנדסת תוכנה? בכנות מה יותר כדאי ללמוד? אני מאוד מתחברת לשניהם אך אני בבעיה רצינית אני חייבת עזרה דחופה אני לא יודעת על מה ללכת, מה אתם ממליצים לי יותר? רציתי לדעת במה יש יותר פרנסה והאם שניהם נחשבים למקצועות טובים? יש עתיד אחריהם? תייעצו לי עזרו לי מה יותר ממולץ?
מתלבטים היכן ללמוד? לא יודעים איפה להתחיל? ריכזנו עבורכם את כל מוסדות הלימוד במקום אחד. ייעוץ אישי חינם! מגוון רב של מלגות! השאר פרטים ליעוץ ללא עלות וללא התחייבות: http://www.pelozen.co.il/landing/limo3/370994 * להטבות ומבצעים נוספים, שלח/י בקשת חברות: https://www.facebook.com/avi.israeli.56
סגור