פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
I.M | 13:30  03/07/07
האם ידועים לך תנאי הקבלה לתחומים הבאים: קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק ועיצוב פנים? מהו השכר מעבודות בתחומים אלו והאם יש ביקוש לכך בשוק?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:45  03/07/07
שלום תנאי הקבלה משתנים משנה לשנה וממוסד לימודים אחד לשני ולכן תצטרכי לברר במקום בו את רוצה ללמוד. באופן כללי אוצר שתנאי הקבלה לששני התחומים הראשונים שציינת, הם גבוהים בשל הביקוש הרב לתחומים אלו. עיצוב פנים נלמד גם במכללות, שבחלקן תנאי הקבלה נמוכים יותר. לגבי השכר- אז השכר משתנה גם בהתאם למקום העבודה, האם עובדים בסקטור הציבורי או הפרטי?? וגם מעובד אחד לשני , למשל בנושא של עיצוב פנים, ככל שאדם מוכשר ואטרקטיבי בעיצובים שלו, כך יפנו אליו יותר וכתוצאה הוא ירוויח יותר. לגבי הביקוש- לשלושת התחומים ביקוש רב, ככל שידוע לי, אך מומלץ לברר עם אנשים שעוסקים בתחומים השונים. בהצלחה
סגור