פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לימור | 17:49  19/07/14
אני עוסקת בתחום אדמיניסטרציה בחברה קטנה יחסיתשעובדת הרבה מול ספקים בחו"ל והציעו לי לקחת אחריות גם על עניין הרכש בחברה. בשביל זה אני מבררת לגבי איזה קורס או לימודים שיכשירו אותי לתחום כי הידע שלי אפסי. במסגרת הבירורים שעשיתי מצאתי מסלול לימודים של קורס רכש וקניינות במכללה הזאת http://www.cbc.org.il/contentc.aspx?code=744 . ראיתי שיש כל מיני קורסים בהתאם לרמות ודווקא הקורס הזה נראה שמתאים למי שמעוניין להיכנס לתחום ולתפקד באופן מקצועי בתחום הקניינות והרכש. האם זה באמת הקורס הכי מתאים מבחינתי? הכשרה מהסוג היא היחידה בתחום הרכש? הרי אין לימודים אקדמיים או משהו בתחום או שאני טועה?
יגאל | 17:19  30/07/14
יש מגוון מסלולי לימוד במסגרת של לימודי המשך לרב דורשות השכלה אקדמאית, אז שווה לבדוק את ההתאמה לקורסים. יש מסלולים מאד טובים ביחידה ללימודי המשך של הטכניון, הם פרוסים בסניפים בארץ, בתל אביב וגם בירושלים במכללת עזריאלי.
סגור