פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
בטי | 14:31  13/07/14
היי אני בת 26 ועד לא מזמן לא היה לי מושג מה הכיוון שלי אך עם הזמן גיליתי שאני אוהבת את תחום הקונדיטוריה בעיקר תחום עיצוב העוגות וגם את תחום האומנות והייתי רוצה לשלב בין תחום האומנות לעיצוב עוגות אך אני מתלבטת אם לעשות תואר באומנות (שגם מקנה תעודת הוראה) או לקחת קורסים ספציפיים (פיסול, ציור וכדומה) שאני יכולה ליישם על תחום העיצוב עוגות. חשבתי גם לקחת קורס בקונדיטוריה (או סדנאות ספציפיות) אני בטוחה שהתואר באומנות ייתן לי המון כלים אבל לא יודעת אם יהיה לי מה לעשות איתו בשוק אשמח לעזרה.אשמח לרעיון לשילוב בין 2 התחומים אומנות וקונדיטוריה...ואפילו לשילובים נוספים (אם קיימים) שיתנו לי אפשרויות נוספות. תודה.
שלום, את יכולה לשלוח לי השם המלא שלך ומספר הטלפון שלך ויחזרו אלייך בנוגע להתייעצות בלימודים ויעזרו לך להחליט. כתובת המייל :christinjeries2@gmail.com
סגור