פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ילנה | 14:15  29/06/14
שלום רב, אני מעוניינת בלימודים לתואר ראשון אך לא יודעת מה ללמוד. שקלתי מס אפשרויות כמו: מנהל עסקים, ראיית חשבון, כלכלה, ניהול מע' מידע ובסוף פסלתי את כולם ונותרתי ללא אפשרויות חדשות. הממוצע שלי עומד על 113 (5 יחידות מתמטיקה ואנגלית) ולא עשיתי עדיין פסיכומטרי. אני יודעת שנק' החוזק שלי היא הצד ההומני יותר מאשר הצד הריאלי, מספרים וחישובים, אולם עשיתי 5 יחדות מתמטיקה בציון סופי של 100. אני מחפשת מקצוע שאוכל לעבוד בעבודה משרדית, להתקדם, להרוויח שכר טוב, יותר עבודה פנימית מאשר עבודה מול אנשים. אילו הקריטריונים שלי... אציין גם שעברתי אבחון תעסוקתי והמליצו לי ללמוד מידענות. לאחר בירור הסתבר שזה תחום לא ידוע, שהעבודה לא מובטחת בו כמו כן אפשורויות ההתקדמות והשכר לא עונים על ציפיותיי. אשמח אם תוכלו לכוון אותי, לתת לי כיוון מחשבה חדש או עצה כלשהי...
כריסטין | 21:55  07/08/14
http://www.pelozen.co.il/landing/409349 מומלץ בחום!!
סגור