פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נטע רנאל | 14:36  23/06/14
שלום. אחרי שהבנתי מהן הנטיות הכלליות שלי, עשיתי חיפוש לגבי תוכניות ללימודים באוניברסיטאות השונות ובמכללות ולא מצאתי משהו מדוייק שמשלב את היכולות שלי עם החלומות והרצונות שלי, אשמח אם תוכלו לעזור לי למצוא מסלול ייחודי ומתאים בהתחשב במשתנים הבאים: התחום שמעניין אותי בגדול הוא חינוך, אבל לא הוראה פורמאלית בבית ספר ואני גם לא מעוניינת בתעודת הוראה בסיום התואר. בנוסף, התחום היזמי שכולל: מעורבות חברתית, הובלת שינויים, זיהוי הזדמנויות, עבודה בתוך קהילה וכחלק ממנה הם משהו חובה מבחינתי בלימודים, גם אם רק כחוג. תחומי האמנות השונים כגון תיאטרון וכתיבה גם הם מדברים אליי מאוד, לא לגמרי יודעת כיצד ניתן לשלב אותם כחלק מהלימודים בהם אני מתעניינת. שוב, אני לא רוצה להיות מורה לתיאטרון בבית ספר, עניין ההוראה הפורמאלית בכלל לא מדבר אליי. עוד דבר חשוב, אחד החלומות שלי הוא להיכנס לתוך תוכנית של חילופי סטודנטים וללמוד סמסטר אחד לפחות בחו"ל, ולכן אני מחפשת אוניברסיטה או מכללה שמפעילה תוכניות שכאלה. אני פתוחה מאוד גם לתוכניות ייחודיות או מצוינות שונות, אשמח לשמוע הצעות במידה ויש משהו העונה על שלל דרישותי :) תודה רבה! נטע
סגור