פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי אני מתלבטת אם ללמוד הנדסה תעשייה וניהול או מנהל עסקים ושיווק. האם אוכל להיות מנהלת שיווק לאחר תואר בהנדסה תעשייה וניהול או רק אם אלמד מנהל עסקים? האם תואר בהנדסה נחשב יותר? איפה ניתן ללמוד מנהל עסקים ושיווק בשכר אוניברסיטאי?
איתמר | 18:52  24/06/14
א. מנהלת שיווק יש לי הרגשה שתוכלי לעשות עם כל אחד מהתארים, תלוי בך ובזיקה שלך לתחום. יש קורסים בשיווק במסגרת התארים שתוכלי לקחת. רק קחי בחשבון, שמדובר במשרה שלרב תדרוש נסיון, שאותו תצטרכי לצבור במשרות ראשוניות יותר. ב. שני התארים איכותיים, הנדסת תעשיה וניהול...אני מודה שהעובדה שדחפו פנימה את המונח הנדסת לפעמים מקנה לו איזה יתרון בתשומת לב. ג. האם את חיילת משוחררת? מכירה את חוק קליטת חיילים משוחררים? תוכלי ליהנות משנת לימודים חינם במגוון מכללות ואונ' שמוגדרות בפריפריה (למשל מכללת תל חי בצפון או מכללת עזריאלי בי-ם ועוד), חוץ מזה שווה לבדוק אם את זכאית למלגה ומסלולים שיכולים לצמצם עלויות
סגור