פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני בן 26 ואחרי שנתיים של לימודי הנדסאי חשמל,אני מוצא את עצמי לא מתעניין בכלל בחומר,לא רוצה להמשיך ללמוד את החומר ולא רואה את עצמי עובד בחשמל או בכלל מתעסק בתחום הזה... אחרי ישיבה עם עצמי ובירור פנימי,אני מתחיל להמשך ללימודי קואצ'ינג,השאלה שלי היא איפה אפשר ללמוד את התחום,כמובן במקום הכי נחשב ופרקטי,שאפשר בסופו של דבר להוציא עם זה מקצוע דעות יתקבלו בברכה..
הצעות לימודים מגוונות אצלנו ב״פה לאוזן״ http://www.pelozen.co.il/landing/200959 לסמן במשבצת ״לימודים״ ונציגנו יתקשר אליך בשעות הקרובות! תמצא תחום לימודים בקלות!
נסה את יוזמות, מכללה ארצית ללימודי קואצ'ינג בחסות אונ' בר אילן http://www.yozmotgroup.co.il/
תבדוק ב- ICCM יש לי חברה שלמדה שם ועובדת בזמנה הפרטי במקצוע. לא כל מי שמסיים את הקורס ישר מתחיל לאמן, זה מאוד חשוב שתצבור ניסיון ותבנה את השם שלך.
הראל שלום, יש לך אפשרות נהדרת ללמוד קואצ'ינג בצורה מקצועית מאוד וגם לנצל את לימודי ההנדסאי שלך כדי להשלים לתואר ראשון באימון וניהול! כך גם תלמד לימודים שאתה אוהב, גם תלמד ברמה איכותית מאוד, גם תקבל תמיכה בסיום הלימודים ותהיה לך תעודה ברמה אחת מעל כולם - תואר ראשון באימון וניהול! תוכל לבדוק עם עדי - 077-4204203 או באתר www.iccm.co.il בהצלחה!
סגור