פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
...ל ג מ ו ר את הדוקטורט תזה סמינריון & מושיע האקדמי (C) - סיוע בכתיבה, הכנה ועריכה אקדמית זה הזמן לגמור... את העבודה האקדמית - בעזרת המושיע האקדמי * סיוע משמעותי * הכי מהיר בעיר! + קוד אתי אז מה מעכב אותך מלסיים את הדוקטורט, תזה, סמינריון? המושיע האקדמי (C) - מיקור חוץ אוניברסיטאי מבצע חבר מביא חבר מייל ישיר למענה מהיר: hamoshia@gmail.com ייעוץ והנחייה בטלפון 0544678152 ה מ ו ש י ע ה א ק ד מ י* (C) - אלא מי? התמחות בעזרה לדוקטורטים ולמגישי תיזה סיוע משמעותי בכתיבת ע' אקדמיות שילחו פירוט מלא וצרפו כל הרלוונטי hamoshia@gmail.com 0544678152 ...המענה הכי מהיר בעיר! www.hamoshia.co.il עשרות סטודנטים כבר נושעו! - - - כל עבודה. מקוריות, יצירתיות ובלעדיות..- - - ..."מומלץ ביותר! האיש - רציני" @ "רק אם הייתי יודעת קודם"....@ "בזכותו הגשתי את התיזה בזמן" @ "הוא ה צליח לחלץ אותי מהתקיעות שלי"... (משוב סטודנטים, מאי-יוני, 2011) ******************************************** תנאי תשלום נוחים. לפי כל הכללים האקדמיים.חבר מביא. הנחה לשתי ע' ומעלה *המושיע האקדמי © כתיבה זה השטח שלנו - לסטודנטים, פועל משנת 1991 - חבר באיגוד האמריקני להנחייה ויעוץ אקדמי AAU ועמית בארגון החוקרים האירופאי RUO סמינריונים, גמר, תיזה, דוקטורט, המושיע האקדמי © כתיבה זה השטח שלנו
סגור