פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לינוי | 14:10  25/02/14
שלום לכולם, אני מתלבטת בין שני תחומים: טכנולוגיות למידה ב hit שזה מסלול ייחודי שמשלב לימודי הדרכה עיצוב ותכנות ביחד כדי להכשיר בוגרים לפתח הדרכה באמצעות טכנולוגיה ועיצוב כמו משחקים ואפיקציות.. אני מתחברת לתואר הזה כי אני נמשכת לתחום של עיצוב ופיתוח אבל לא להדרכה.. ובתואר הזה בעיקר מלמדים הדרכה ועל הדרך קצת תכנות וקצת עיצוב.. ההתלבטות זה בעיקר במה אני אעסוק כשאצא לשוק העבודה- כי פיתוח הדרכה אני פחות אוהבת אבל כן מתחברת לעיצוב ופיתוח אפליקציות ולומדות. השאלה אם מעסיקים מכירים את התואר הזה והשכר בשוק טוב... כי לעומת זאת יש את התואר מדעי המחשב ב hit שהוא יוקרתי ונחשב והוא רק תכנות ןהרבה מתמטיקה ובתיכון הייתי 3 יחידות עם ממוצע גבוה ויש להם מכינה במתמטיקה.. השאלה אם אני מתחברת לתחום של תכנות כי לא באמת עסקתי בזה בעבר ואני מפחדת שאני אתחיל תתואר והוא ישעמם אותי והמתמטיקה תהיה לי קשה... מישהו ימכיר את שני התארים ויכול לייעץ לי מה לעשות? מה כדאי? אני כבר שנה מתלבטת בין שניהם ועדיין לא החלטתי... תודה מראש !
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 13:08  27/02/14
לינוי שלום, עלייך לעשות חקירה מעמיקה יותר לגבי שני התארים. מדברייך ראיתי כי בעיקר מענין אותך עיצוב ופיתוח אפליקציות ולומדות . את צריכה לבדוק באלו משני התארים את עוסקת יותר בפיתוח ופחות בהדרכה. עלייך לגשת למוסד האקדמי להתייעץ עם יועצי הלימוד ולחקור יותר על שני התחום , במיוחד להתעמק בתכנים ולבדוק האם הם מענינים אותך (ברמת הסילבוס- קורסי החובה, קורסי הבחירה... וכו'). בברכה, אורית
סגור