פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אולגה | 17:48  18/02/14
היי, כמו עוד כמה אנשים פה, אני מרגישה שאני אבודה מבחינת בחירת מסלול לימודים לתואר ראשון. אני בת 25, ועד עכשיו עבדתי בעבודות שונות (קבלת קהל, מזכירה מטה, מזכירת סניף בנק, קלדנית בחרה לביטוח,סריקה, מפתוח, הובלה ועכשיו נציגת שירות) אני תמיד רציתי לעסוק במשהו אשר קשור לעשייה, שיש שם גיוון, אתגר וכו'... והאמת התחלתי להתעניין בנית אתרים ואפילו לקחתי קורס (עדיין לא התחלתי). אבל העניין הוא שאני רוצה ת-ו-א-ר וכל פעם שאני מתחילה לחפש מה ללמוד אני מרגישה שכל אחד מנסה למכור לי כל תואר כך שאני מוצאת את עצמי ללא כיוון ראשוני אפילו.
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 12:58  27/02/14
אולגה שלום , לפי דברייך וניסיונך המקצועי אני חושבת שתוכלי להתאים לתחומים הניהוליים בנישה יותר תעסוקתית כגון משאבי אנוש. לרוב מדובר בהתמחות תחת מנהל עסקים , אך הלימודים מאפשרים לך פתח לכל עולם המיון, אבחון וההשמה התעסוקתית ואת תוכלי למצוא בו ענין רב היות וזוהי עבודה עם אנשים. בברכה, אורית למידע נוסף תוכלי לפנות ל 03-5767671
סגור