פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יעל יעקב | 15:40  30/12/13
שלום, אני לפני תואר ראשון ואני מעוניינת לעסוק בתחום הטיפולי בקרב פעוטות\ילדים\ בני נוער. איזה תואר ראשון מומלץ לעשות מאחר שאינני בטוחה עם איזה קהל יעד אני מעוניינת לעבוד. האם כדאי לעשות תואר בפסיכולוגיה ומשם לראות לאן אני רוצה להתקדם? חשבתי אעשה תואר שני בתרפיה באומנות, והרי בכל מיקרה אצטרך תואר זה של פסיכולוגיה. האם תואר זה מומלץ מאחר שאני רוצה תחום טיפולי? תודה רבה!
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 16:33  26/01/14
יעל שלום , תואר ראשון בפסיכולוגיה הינו תואר שנחשב מאד מבוקש ויוקרתי היום והוא מהווה בסיס חשוב במידה ותבחרי לעסוק בתחומים הטיפוליים. עם זאת חשוב להדגיש מראש כי תואר ראשון בתחום זה מכיוון שעיקרו תיאורטי מחייב תואר שני בכדי לעסוק בתחומים טיפוליים. במידה והנטיה שלך היא עבודה עם ילדים ונוער היתי ממליצה לך לחשוב על תואר ראשון בהוראה לגיל הרך , הוראה לבה"ס היסודי וכן תואר ראשון בחינוך בכלל היות והוא מקל עלייך לאחר מכן בקבלה למקומות עבודה פורמליים והן הבלתי פורמליים. תואר ראשון נוסף (והיחיד שמקנה לך רישיון לעסוק בטיפול) הוא תואר ראשון בעבודה סוציאלית . לשאלות נוספות תוכלי לפנות ל 03-5767671
יעל יעקב | 18:05  26/01/14
תודה! הנטייה שלי בהחלט פונה לילדים ונוער אך התואר החינוכי קשור לפן חינוכי ואני מעוניינת לעסוק בפן הטיפולי. האם יהיה ניתן ליצור קשר בין שני התחומים בעתיד? או שלא להתפשר וללמוד פסיכולוגיה? בכנות אני חוששת מתואר בפסיכלוגיה.
סגור