פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ג'ון סמית | 16:16  29/12/13
כבר זמן רב שאינני מוצא עצמי מבחינה מקצועית. מאז שחרורי מן השירות הצבאי מתלבט במה לעסוק,אך עדיין אינני מוצא את התשובה. במהלך הצבא התעסקתי עם מסמכים היסטוריים,הייתי עובד כללי. לאחר השחרור נרשמתי לאו"פ לתואר בתקשורת אך לא סיימתי אותו כי פרשתי בגלל חוסר עניין ותסכול עקב כישלון בחלק מן הקורסים שלקחתי. עקב אותו תסכול גרם לי לעשות אבחון מקצועי אשר נאמר לי בו שאני בעל תשומת לב לפרטים,טוב בשפות. המקצועות שהוצעו לי היו בלשנות ומידענות. באבחון השני אשר עשיתי דרך לשכת התעסוקה נאמר לי שמתאים לי משהו יותר ברמת הקורס,מבחינת תכונות אישיות נמצאו דברים דומים לאבחון הקודם. שאני בעל תשומת לב לפרטים,אוזן לשפות,בעל כבוד לסמכות. הוצעו לי קורסי ניהול מחסן ממוחשב והנה"ח. כרגע אני עובד יותר משנה בתחום שירות לקוחות ופשוט נמאס לי מכל רגע! אני לא מסוגל לדמיין את עצמי ממשיך בתחום. כאדם אני אוהב להביע עצמי בכתב, פחות אוהב להתעסק עם אנשים (אך יש לי יכולת הקשבה),אני אוהב לשים לב לפרטים הקטנים ולא ממש משנה מה זה באותו רגע,אני פדנט,אוהב כל מה שקשור להיסטוריה בעיקר,אוהב סרטים,האם מכל הסלט הזה אפשרי למצוא מקצוע מתאים? 5ואו שכדאי ללכת לאבחון נוסף,?או לעשות רשימה לפ]י הכרות עם עצמי ולבדוק לגבי תחומים?
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 16:28  26/01/14
לאבוד שלום, מדבריך ייתכן כי ניכר בך עניין לכיוון האומנותי יותר כגון בימוי , תסריטאות , הפקה ויתכן כי גם תחומי אומנות אחרים. הייתי ממליצה לך לחקור בצורה יותר רצינית על תחומים אלה וייתכן ששם תמצא את מה שאתה מחפש. למידע נוסף תוכל לפנות ל03-5767671 בברכה, אורית
ג'ון סמית | 20:59  26/01/14
כאדם מעניינות אותי תכניות הקשורות להיסטוריה,חברה,פוליטיקה,אני אוהב לראות סרטים,מאוד אפילו,אני מאוד מאוד סקרן ויודע לשים לב לפרטים ויודע להביע עצמי בכתב ולעיתים בדיבור.אני פשוט מאמין שלדעתי אין לשכוח את העבר.למדתי בעבר תקשורת ואני מאוד מצטער שלא המשכתי את התואר שלי.אני פשוט מחפש תחומים אשר יתאימו לפי דברים אלו שכתבתי,חוץ מאומנות. נ.ב אלו תחומים באומנות עוד יש חוץ ממה שכתבת?ואילו תחומים ממה שכתבתי כעת יוכלו להתאים לי?
סגור