פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רון | 18:39  26/11/13
שלום וברכה..אני סטודנט שנה ב' לניהול משאבי אנוש ואני מאוד מתלבט לגבי המשך דרכי במקצוע..העיסוק לכשעצמו נשמע די מעניין אך כגבר אני חייב לומר שמרגיש לי מאוד לא נוח להימצא בסביבה שהיא נשית ברובה המכריע(לפחות אצלי במכללה כמעט כולם נשים ואני מניח שגם בעיסוק בפועל) מעבר לזה די מפריע לי שהתחום נחשב לאחד מהפחות יוקרתיים ומוערכים בשוק. שמעתי על אנשים שעובדים בזה ללא תואר כלל ואם זה לא מספיק אז לאחרונה התבשרתי שהשכר בתחום נמוך יחסית..אינני חושב על המשך ללימודי תואר שני כרגע ואני ממש בהתחבטות עצמית נוראית לגבי עתידי המקצועית..האם עליי להמשיך בכל זאת או שמא לעזוב? אודה מאוד לתשובתך
אופיר | 11:01  29/11/13
היי רון, מכל ההתלבטויות שהעלת כאן ,בכלל לא הזכרת שאתה לא אוהב את הלימודים עצמם. אתה מתעסק בדברים שמסביב. תשאל את עצמך קודם כל אם אתה מתחבר לחומר,לאנשים שמסביב. יש לך שם חבר'ה או שאתה מרגיש ממש לא שייך רק בגלל שהרוב בנות? אני לומדת צילום במכללת תילתן ואני יכולה להגיד לך שיש סביבי בהרבה יותר בנים,אבל מאוד כיף לי שם ואנחנו מגובשים. כל מקצוע היום בחוץ הוא סוג של איך תשווק את עצמך. אם אתה טוב ויש לך תעודה ממקום מוכר אתה תרוויח טוב בחוץ וגם יסתכלו עלייך אחרת מאשר מישהו שלא למד.בהצלחה!
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 11:46  16/12/13
רון שלום , הידיעה שהרוב בתחום נשים היא לא לגמרי בעוכריך. מכיוון שזה המצב כיום בשוק משאבי האנוש הדרך להתקדם לתפקידים ניהוליים עבור גברים היא קלה יותר . בשל כך, במידה ותתקבל לעתודה ניהולית במקום העבודה השכר בתחום יכול שלא לאכזב אותך . נקודה למחשבה .. בברכה, אורית
סגור