פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יערה | 09:31  30/10/13
שלום רב, השמועות מספרות כי בימינו, כבר אין הבדל גדול בין לימודים במכללה ובין לימודים באוניברסיטה. ואני מבולבלת ולא יודעת מה להחליט. כי מצד שני, לפי מה שראיתי באינטרנט, עדין הרוב ממליצים על אוניברסיטה. אשמח לשמוע דעות נוספות, עם נימוקים... תראו בעצמכם.. http://www.dilemmix.co.il/embed/dilemma/196/
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 11:51  06/11/13
יערה שלום , ניתן לאמר כי לעתים השמועות נכונות. בבחירת מוסד לימודים חשוב לדעת גם באיזה תחום לימודים מדובר ובאיזה מוסד מדובר. ישנן מכללות שלא נבדלות ברמתן מאוניברסיטאות וכן ישנם תחומים שבהם אין כלל הבדל באם התואר הוא מאוניברסיטה או ממכללה ( כמו לימודי מדעי החברה , חינוך או מנהל עסקים ). לכן בבחירת מוסד לימוד חשוב לקחת את כל הפרמטרים בחשבון. בברכה , אורית
רעות | 17:26  30/03/14
שלום לך יערה, אני לומדת הנדסת חשמל שנה אחרונה, ומכמה חברה שסיימו את התואר בשנה מעליי הבנתי שהלך להם טוב ושרובם מצאו אחלה משרה בתחום, יכול להיות שיש עדיין הבדלים אבל במבחן התוצאה אם השקעת במהלך הלימודים וסיימת עם ממוצע טוב תוכלי למצוא אחלה עבודה!
סגור