פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי אני בת 28 מתל אביב למדתי לימודי קוסמטיקה כשלוש שנים עבדתי מהבית כשנה ואז פתחתי עסק ולאחר חודשיים שלושה נאלצתי לסגור אותו בגלל שמירת הריון... אני היום מובטלת ומתלבטת האם להישאר בתחום ולנסות את מזלי שוב או ללכת לכיוון לימודים שונים הבעיה היא שאני ממש טובה בכל תחום אומנותי ויש מבחר עצוםםם כמו עיצוב אופנה, צורפות אני באמת טובה בדברים הללו רק שכולם אומרים לי שאני הכי מתאימה ללימודי תזונה ואימון כושר מישום שאני חיה את זה יום יום וזה אחד הדברים המרכזיים בחיי, תמיד עשיתי תפריטים לחברות או לימדתי אותן איך להתאמן נכון וזה משהו שאני מאד מחוברת אליו אבל היום אני בת 28 אמא לשני ילדים הפחד שלי שאני היום יכולה להדריך בחדר כושר וגם לאמן אימונים אישיים אבל מהיום בעוד עשר שנים תבוא צעירה אחרת ואותי יזיזו הצידה השאלה אם כדאי ללמוד דבר שכזה או שהוא לא נחשב לעבודה קבועה להמשך החיים?? כפי שאתם רואים אני ממש אובדת עצות לגביי העתיד מה שגם לאימהות ממש מקשים על החיים בחוץ... אשמח לכיון מה כדאי או לא כדאי לי ללמוד תודה רבה ושבת שלום.
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 12:51  14/10/13
שני , שלום רב גיל 28 הוא אינו גיל מאוחר לבחירת כיוון תעסוקתי , הגיל הממוצע לבחירת כיוון תעסוקתי הוא בין הגילאים 22-30. לעתים אף הבחירה שנעשית מאוחר יותר היא הבחירה הנכונה. בכל אופן , לא ציינת איזור מגורים , בד"כ לימודים של הדרכת כושר וכיו"ב מועברים במכללת וינגייט. ישנן מכללות רבות אשר מקיימות לימודי אימון תזונה שזה הוא תחום שמשלב בין אימון ובין תזונה ובכל היותו יחסית חדש הינו מועבר בלימודי תעודה. ישנן מספר מוסדות שמעבירים אותו כגון : מכללת מאמנים, המכללה לרפואה טבעית , רידמן אשר מעבירים לימודי הרבליסט קליני וכן תזונה טבעית . למידע נוסף תוכלי לפנות למספר 03-5767671 בברכה, אורית
סגור