פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני בן 30 באפריל ורוצה להתחיל להתארגן על לימודים לתואר ראשון בניהול מערכות מידע, לצערי אין לי בגרות מלאה אלא חלקית בלבד, האם קיימים מוסדות לימוד שבהם אוכל ללמוד ללא בגרות או פסיכומטרי - ומבלי שאצטרך לעשות מכינה ? תודה !
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 11:29  24/09/13
אורן שלום , לצערי אין בארץ אופציה להתקבל ללימודים ללא נתוני קבלה כלל, אלא אם כן מדובר באוניברסיטה הפתוחה שמציעה לימודים במדעי המחשב ובהנדסת תעשיה וניהול אשר מתקרבים ברמת התוכן ללימודי ניהול מערכות מידע אך לא מדובר באותם לימודים. בחלק מהמכללות בארץ יש באפשרותך להתקבל על סמך בגרות בממוצע של 85 (המכללה האקדמית ישראל,דן) ובשאר מוסדות הלימוד תידרש בפסיכומטרי . בברכה, אורית ניתן ליצור קשר במספר 03-5767671
היי אורן, מה שלומך? יש לך 2 אופציות, או ללכת ולשפר את הבגרות ולעשות פסיכומטרי ולנסות להתקבל למוסד אקדמאי ולקבל תואר בסופו של דבר. או להרשם לקורס ספציפי אותו אתה רוצה ללמוד ולהתמחות בנושא מסוים. אני עובדת במרכז ללימודי מחשבים ומקצועות ההייטק - האקריו ואשמח לייעץ לך או לקבוע לך פגישת ייעוץ ללא תשלום. במידה ואתה מעוניין אתה מוזמן ליצור איתי קשר, noga@hackeru.co.il יום נפלא, נגה.
סגור