פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אור קורצוולד | 18:01  07/09/13
אינני יודע מה אני רוצה ללמוד ולאן פניי מועדות מבחינה מקצועית.עברו מאז שחרורי מן הצבא למעלה מחמש שנים,בזמן הזה הספקתי ללמוד באו"פ כמה קורסים בתקשורת ולפרוש מחוסר עניין ועצלנות מן הלימודים,זה היה לפני שלוש שנים בערך. עשיתי מספר אבחונים במקומות שונים כגון לשכת התעסוקה,בו נאמר לי שאני טוב בתשומת לב לפרטים הקטנים,מסתדר טוב עם סמכות ואולי משהו ברמת קורס מתאימה לי יותר.הומלצו לי שני תחומים כגון:הנה"ח וניהול מחסן ממוחשב.עברו יותר משנתיים מאז אותו אבחון.בנוסף לכך עשיתי אבחון דרך מכון ידוע שאת שמו לא אומר,בו נאמרו לי כמעט אותן מסקנות:טוב בלשים לב לפרטים,מסתדר טוב עם סמכות,טוב בשפות,חסר ביטחון.הומלץ לי על תחומים כמו בלשנות ומידענות.מאז עברו יותר משלוש שנים מאז האבחון ושנתיים מאז הקודם. אני מרגיש מאוד מיואש ושלעולם לא אמצא את עצמי מבחינה תעסוקתית.כיום אני עובד במוקד טלפוני,אינני ממש מת על עבודתי.אני אוהב להביע עצמי בכתב,אוהב לשים לב לפרטים הקטנים,מספרים זה לא כל כך הצד החזק שלי בחישובים מורכבים מדי לצערי,יש בי רצון לעזור לזולת,אני בר שיח.האם יש תחומים היכולים להתאים לי?
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 09:24  10/09/13
אור שלום , נשמע כי הינך נמצא בצומת דרכים בכל הקשור בבחירת מקצוע . חשוב להבין כי תהליך בחירת מקצוע לחיים וכיוון תעסוקתי הוא תהליך שדורש המון סבלנות שכן הוא תהליך שלוקח זמן , לכן טבעי כי ההחלטה לא מגיעה אליך במהירות , רוב הנרשמים ללימודים לא מגיעים לבחירת לימודיהם אלא רק אחרי תהליך התלבטות ארוך שעשו עם עצמם. בכל מקרה, נראה כי דבר אחד ברור לך והוא שכעת יש לך מוכנות ללימודים . לפי התיאור שלך ניתן לראות כי יש לך התאמה למגוון מקצועות החל מכיוון של מנהל עסקים , עבודה עם לקוחות בבנק עד לכיוונים טיפוליים כגון עבודה סוציאלית . הייתי מציעה לך לנסות לבצע את המבחן התעסוקתי שישנו באתר (מבחן שמכיל יותר מכ50 שאלות) שבסופו תצא עם 2 תחומים מובילים, לאחר שתעשה את המבחן תשאל את עצמך האם הנך מרוצה מהתשובות שקיבלת , תתחיל להתענין בצורה יותר עמוקה בכל תחום לימודים (להתייעץ עם מוסדות לימודים , יועצים אקדמיים, להגיע לפגישות) מאשר בתהליך ההכוונה עצמו ותגיע בצורה אקטיבית להחלטה אשר תהיה מרוצה ממנה . בברכה, אורית למידע נוסף תוכל ליצור קשר במספר 03-5767671
סגור