פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סהר | 00:36  08/08/13
שלום, התעניינתי לגבי לימוד תואר במרכז האקדמי פרס לגבי תואר ראשון במנהל מערכות בריאות. מסתבר שזוהי השנה הראשונה שמסלול זה מתחיל וכאשר הייתי בייעוץ במכללה אמרו לי שהתואר לא מוכר ורק כאשר אסיים את שלושת שנות הלימודים התואר יוכר במל״ג מכיוון שאלו הם הנהלים לגבי מסלול חדש שנפתח. האם ישנו סיכוי שבסוף שלושת שנות הלימודים אני אקבל תואר שאינו מוכר? האם זהו סיכון ששווה לקחת ?והאם זה באמת נושא טבעי שרק לאחר סיום המחזור הראשון בתואר חדש ניתנת הכרה/לא ניתנת. תודה רבה.
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 10:04  13/08/13
סהר שלום , כל תואר שנכנס לראשונה לתוכנית הלימודים במכללה בארץ בד"כ זוכה לאישור המל"ג רק בשנה האחרונה של סיום המחזור הראשון באותו המוסד. המל"ג אינו יכולה לעסוק בבקשה לאישור תוכנית לימודים עוד לפני שהיא נכנסה לפועל במוסד. למידע נוסף פנה למוסד עצמו בהצלחה , אורית
סגור