פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני רוצה ללמוד משפטים ומתלבטת אם לנסות להתקבל למכללה קרובה לי לבית - מכללת נתניה שמציעה לימודי משפטים גם במסגרת תואר ראשון וגם כזה שמשלב משפטים ומנהל עסקים או לשפר את הפסיכומטרי ולנסות להתקרב לאוניברסיטה. קיבלתי המלצות מסטודנטים על המכללה אבל ההתלבטות שלי היא בגלל שאני חוששת שכדי להתקבל היום לעבודה במשרדי עורכי דין גדולים הם מחפשים רק יוצאי אוניברסיטאות. האם זה באמת כך או שזו אגדה אורבנית בלי ביסוס? הרי למכללות יש היום שם טוב ונחשבות ברמה, לא?
היי שולה, בתור מי שלודמת במכללה משפטים (ויש לי הרבה חברות שלמדו מכללות) אני יכולה להגיד לך שכל ה"קביעה" כי משרדים נחשבים מחפשים אך ורק בוגרי אוניברסיטאות אינה נכונה ואינה עומדת במבחן המציאות . האינטרס של המכללה היא שהבוגרים שלה יצליחו כי אחרת זה הפסד שלה ( סה"כ זה מוסד פרטי), והיא עוזרת לנו למצוא עבודה דרך הסטאז ודרך קשרים. אני יכולתי להתקבל לאונ' אבל בחרתי בנתניה , גם כי זה קרוב לי לבית :) וגם יש יחס אישי ואני מרגישה שדואגים לי שיהיה לך בהצלחה!
סגור