פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אור קורצוולד | 18:58  13/07/13
בכנות גמורה אינני יודע מה הינני רוצה מעצמי מבחינה תעסוקתית.מאז הצבא אני מחפש עצמי בניסיון מה ללמוד,בין אם זה קורס או לתואר ראשון. עברתי אבחונים תעסוקתיים,אחד במכון מקצועי שבו נמצאת בעל זיקה למחקר,בעל אוזן לשפות,מנומס,חסר ביטחון,מסתדר עם סמכות,בעל תשומת לב לפרטים.הומלצו לי בלשנות ומידענות.באבחון השני בלשכה נאמר לי שאני מתאים ללמוד יותר ברמה של קורס,הוצעו לי קורסי הנה"ח וניהול מחסן ממוחשב. מרוב אבחונים אני מבולבל מאוד.אני שם לב לזמן שעובר מבלי שלא ממש עשיתי משהו רציני בחיי בתחום התעסוקתי.לאחר הצבא למדתי כמה קורסים בתקשורת בפתוחה,דבר שלא צלח במיוחד עקב חוסר השקעה ועניין.ומר אני בתור אדם מגדיר עצמי כבחור סקרן,אוהב לכתוב,בעל אוזן קשבת(הפסיכולוג שלי אומר לי שיש לי אינטיליגנציה רגשית גבוהה ולכן המליץ על עבודה סוציאלית),אוהב היסטוריה וקצת מה שקשור בעיקר לעבר.יש לי תשומת לב לפרטים קטנים,דבר שאני אוהב לעשות. מה כדאי לי לעשות:(?מה יכול לצאת מהסלט הזה שכתבתי?
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 17:18  17/07/13
אור שלום , ראשית כל זה שלב החוסר ידיעה והבלבול זהו שלב טבעי אותו עובר כל מתענין או סטודנט לעתיד . בעת בחירת תחום הלימוד עליך לשאול את עצמך מספר שאלות עיקריות : ביניהן העיקרית והיא באיזו עבודה היית רואה את עצמך ומה חשוב לך במקום העבודה (כגון רווחה כלכלית). במידה ויש לך זיקה לעבודה עם אנשים אכן כל המקצועות ההומניים כגון מדעי החברה,פסיכולוגיה וכן עבודה סוציאלית יכולים להתאים לך. כמו כן גם מנהל עסקים (במידה ותרצה להשתלב בבנק או במכירות ) בנוסף עליך לשאול את עצמך אם הלימודים שאתה מחפש הם לטווח ארוך או שיש בך מוכנות להכנס ל3 שנות לימודים ולהכין את עצמך מבחינת דרישות הקבלה (כמו בגרות ופסיכומטרי) . ליעוץ נוסף ניתן לפנות למספר 03-5767671 בברכה , אורית
סגור