פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אוליאל | 12:08  16/06/13
אני מעוניין ללמוד הנדסת חשמל ... רציתי לדעת מה התנאי קבלה
יוליה גורביץ' מנהלת פורום | 15:53  18/06/13
שלום אוליאל, על מנת ללמוד הנדסת חשמל אתה צריך בגרות מלאה בממוצע של לפחות מעל 85 ופסיכומטרי. תנאי הקבלה משתנים ממוסד למוסד ולכן כדאי לבדוק מול המוסדות. אם אתה לא עומד בתנאי הקבלה חוץ מהאופציה של שיפור בגרויות ופסיכומטרי חלק מהמוסדות נותנים מכינה ייעודית להנדסה שאם אתה עומד בממוצע מסויים שהם קובעים תוכל להתקבל למסלול. אפשרות נוספת זה ללמוד הנדסאי חשמל, בדר"כ בין שנתיים לשלוש, לקבל תעודה ואפילו להכנס כבר לתחום ואחר כך להשלים לתואר. זה יכול להחליף את הבגרויות והפסיכומטרי וגם לקצר את משך הלימודים. אתה מוזמן להשאיר פרטים באתר או להתקשר למוקד של איי לימודים כדי לקבל ייעוץ בחינם והכוונה למוסדות המתאימים לך. בהצלחה! מחכה לעידכונים :) יוליה.03-5767671
סגור