פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יאנה | 23:08  18/05/13
היי, השנה אני עומדת לסיים תואר ראשון בפסיכולוגיה בממוצע שקרוב ל-84. מאז שאני זוכרת את עצמי, חלמתי לעסוק בתחום ולהמשיך ללימודי תואר שני בהתמחות קלינית. אני יודעת היטב שאיני עומדת בקריטריונים הדרושים, אך מסרבת לאבד תקווה. השאלה שלי היא האם שווה לי בכל זאת לעשות את מבחן המתא"ם ולהגיש בקשה מיוחדת לוועדת חריגים? במידה ולא- אשמח לקבל הכוונה לגבי מקצועות טיפוליים נוספים שאוכל ללמוד ולהתקבל אליהם, כאשר העדיפות היא לתואר אקדמאי, אך אני מוכנה לשמוע גם על לימודי תעודה. בכדי למקד את שאלתי, אוסיף ואומר שאני מתעניינת בתחום השיקום, פסיכותרפיה וכדומה. תודה מראש.
ענת מאוניברסיטת ת"א | 12:05  19/05/13
שלום, ציון ממוצע של 90 לפחות בתואר הראשון הוא דרישת סף לרישום לתכניות הקליניות בפסיכולוגיה, וגם עמידה בה, כמובן, לא מבטיחה קבלה. ניתן כמובן לפנות למזכירות החוג ולברר אם יש טעם להירשם בכל זאת ולנסות להתקבל באופן חריג בהצלחה ענת מאוניברסיטת ת"א
יוליה גורביץ' מנהלת פורום | 15:47  21/05/13
היי יאנה, פסיכולוגיה קלינית זה תחום מאוד קשה לקבלה אבל בהחלט יש תחומי טיפול, שיקום ופסיכולוגיה שתוכלי לעסוק בהם. יש לך גם אפשרות לעבודה סוציאלית קלינית או פסיכולוגיה שיקומית. גם מבחינת לימודי תעודה יש תחומים טיפוליים שתוכלי לבדוק. אשמח לעזור לך בתהליך החיפוש, יש המון אפשרויות :) מחכה לעדכון, 03-5767671, יוליה.
סגור