פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני בת 20, אחרי שירות לאומי, אני רוצה ללמוד מדעי המחשב. הציעו לי את הקורסים לתואר דרך האוניברסיטה הפתוחה. אני רוצה לדעת אם מומלץ וכדאי יש לציין שאני בחורה שקטה ורצינית ובתיכון היה לי קשה ללמוד, יש לי תעודת בגרות מלאה וממוצעת, נסיתי לשפר בגרות במתמטיקה 5 יח' + פיזיקה 5 יח' אבל לא כל כך הצלחתי. אני מאוד רוצה להוציא תואר במחשבים זה מאוד מעניין אותי, השאלה אם אני מתאימה ללימודים באוניברסיטה הפתוחה או במכללה, אודה על תשובתך, איריס.
יוליה גורביץ' מנהלת פורום | 15:34  07/05/13
היי איריס, תחום המחשבים הוא רחב ולכן יש לך מספר אופציות טובות. כדי למצוא את הבחירה הכי טובה בשבילך עלייך לבדוק כמה שיותר. הייתי ממליצה לך לדבר עם כמה מכללות כדי לראות מה הכי מתאים לך מבחינת מסלול, תנאי קבלה, אם יש עזרה במציאת עבודה וכדומה. בנוסף יש גם מכינות שיכולות לעזור לך לגשר על תנאי קבלה קשים. אופציה נוספת זה קורסים מקצועיים שמעניקים לך תעודה בתחום ספציפי. אשמח לעבור איתך על כל האופציות ויחד איתך למצוא את המוסד שהכי מתאים לך ללמודים. מחכה לעדכונים :) יוליה, 03-5767671
סגור