פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גיל א. | 10:46  19/04/13
היי , ברצוני להתייעץ בנוגע לעניין התעסוקתי כיום אני בן 42 עוסק בבדיקות תוכנה מזה כ 8 שנים פוטרתי בשנתיים האחרונות פעמיים מחברות בתחום אני מרגיש קצת פיספוס מבחינת התאמתי למקצוע , מעיין שחיקה ,חוסר עניין ,תשישות מקצועית וחוסר חשק תחושת אין ברירה עופפת אותי . כרגע מחפש עבודה בתחום , אבל מגיע לראיונות עבודה בלי חשק לעבוד שם שאלתי אילו תחומים מתאימים לגילי ולפרופיל התעסוקתי שלי שאוכל לעשות אליהם הסבה ואם זה בכלל אפשרי???? הרקע הלימודי שלי הנדסאי תעשייה וניהול ובעל תואר ראשון במדעי החברה עם מיקוד בניהול ..
יוליה גורביץ' מנהלת פורום | 09:12  29/04/13
גיל שלום, מכיוון שכבר דיברנו לא אכנס לעומק בתשובה אבל מה שחשוב לי להדגיש לך זה שבהחלט אתה יכול לעשות הסבה מקצועית. יש לך תואר ועליך לבדוק מה הממוצע שלו, אם הוא החל מ85 אתה יכול לעשות תואר שני. דרך אחרת זה לקחת את דיפלומת ההנדסאי ולהמשיך למהנדס, יש לך כבר נקודות זכות וזה יכול לקצר לך משמעותית את התואר. כמו כן כיום יש קורסים מקצועיים שיחסית לא ארוכים על מנת להתמקצע בתחום דומה שכן יש לך בו רקע ואתה יכול לנצל את הנסיון שלך. בשיחה שלנו הצעתי לך מספר אופציות וכמובן אפשר למצוא עוד רבות. אמשיך להיות בקשר. יוליה.
סגור