פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלי | 11:52  14/04/13
אני מעוניינת לעבוד בתפקיד רכש בחברה או במסעדה (עדיף מסעדה כי כבר עשיתי את זה ובכלל, אני נהנית מאוד לעבוד קרוב לתחום המזון והשירות). למדתי דברים שונים לחלוטין בחיי (פסיכותרפיה גופנית, לימודי איפור). אשמח לשמוע על לימודים קצרים וממצים בנושא אבל בעיקר על משרות שאינן דורשות לימודים על מנת שאוכל כבר להיכנס לתחום ואולי ללמוד במקביל. (כשעבדתי במסעדה זה כלל גם הנה"ח משרדית שלא דורשת ידע מוקדם והכנה למשכורות של עובדים שגם היא לא דרשה ידע מוקדם). תודה מראש. שלי
יוליה גורביץ' מנהלת פורום | 10:57  18/04/13
היי שלי, תחום הרכש שייך לכספים, לוגיסטיקה וניהול. כדי להכנס לתחום את אכן צריכה ללמוד קורסים מקצועיים בנושא. עצם העובדה שיש לך ניסיון בעבודה משרדית והכנה למשכורות זה מצויין אך סביר שאם את רוצה להכנס לתחום תצטרכי בכל זאת ללמוד קורס מסויים בנושא. אשמח לסייע במציאת מוסדות שמספקים את הקורס שאת מחפשת. את מוזמנת ליצור קשר 03-5767671 או להשאיר פרטים ויועץ יחזור אליך להמשך תהליך. מחכה לעדכון :) יוליה.
סגור