פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
זה ממש מתסכל למצוא מקצוע לחיים אני מתלבט המון ויש לי הרבה כיוונים ובאף אחד מהם אני לא רואה את האור בקצה המנהרה הרבה אומרים שכדאי ללמוד את מקצועות מחשבים והנדסה כי שניהם מאוד מתגמלים מבחינת השכר אבל אין לי בהם שום עניין, אני לא אלך ללמוד משהו שאין לי ענין בו. בראש ובראשונה רציתי ללמוד משפטים אבל השוק מוצף ועם כל כך הרבה תגובות שליליות מצד הסטודנטים והבוגרים קשה לי ללכת בלב שלם עם ההחלטה ללמוד עריכת דין. חשבתי גם על רו"ח או כלכלה אבל גם בזה הלימודים לא פשוטים בכלל , אני טיפוס הומני ולא ריאלי ותהיה לי קצת בעיה להשתלב בלימודים האלה למרות שאני חושב שעם קצת התמדה אני אוכל לסיים את התואר אבל כנראה שלא אהיה הבורג המרכזי בענף. הבעיה שכל המקצועות הנחשבים והמתגמלים הם ריאלים אין מקצוע הומני שמתגמל ללמוד אותו וזה ממש מייאש , אני לא רוצה לבחור מקצוע שאין לי עניין בו. מה עליי לעשות ?
יוליה גורביץ' מנהלת פורום | 10:43  18/04/13
היי בר, החיפוש אחר מקצוע ל"חיים" יכול להפעיל לחץ מאוד גדול עלינו ועל המשמעות שלו. אמרת שאתה רוצה מקצוע מתגמל אך השאלה אם אתה רוצה מתגמל מבחינת שכר או מתגמל מבחינת הנאה שלך, ייעוד, מיצוי וכן הלאה. כמובן שהשאיפה של כולנו שזה יהיה קצת מהכל ואולי זה מה שגם מפעיל את הלחץ עלינו. אני ממליצה לעשות רשימה של תחומים שיכולים לעניין אותך (כפי שכבר התחלת), אתה יכול להעזר באתר שלנו שיש שם מידע על מגוון רחב של תחומים או להעזר ביועץ שלפי הנתונים שלך יציע לך תחומים שונים שיוכלו לעניין אותך. אופציה נוספת זה ייעוץ תעסוקתי עם יועצת שלנו שמתמחה בזה, פגישה אחד על אחד כדי שתוכלו באופן מעמיק להגיע לתחום שהכי נכון עבורך. מחכה לעדכונים, יוליה. 03-5767671
סגור