פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
איה | 22:51  26/03/13
אני עובדת כמורה כבר 15 שנה ולצערי בחרתי במקצוע רק משיקולים פרקטיים של חתונה , הבאת ילדים וכו, אינני אוהבת את המקצוע, למרות שהתקדמתי יפה בתחום ואני כבר מרכזת מקצוע ומגישה לבגרות. אינני רוצה לסיים את חיי בשום אופן כמורה. אינני רוצה להביט בגיל מבוגר אחורה על חיי ולהגיד שזה מה שעשיתי בחיי. אני יודעת בדיוק מה אני רוצה. אני לא רוצה לעבוד לא עם ילדים ולא עם אנשים. אני רוצה לעשות את העבודה שלי בשקט וללכת הביתה. זה סוג העבודה שאני מחפשת. דבר נוסף הוא שמאוד חשוב לי מקום העבודה , חשוב שזה יהיה מקום יוקרתי, למשל הייטק, לא אכפת לי לעבוד כמזכירה בהייטק אבל אינני יודעת איך למצוא כזה דבר. כפי שאת רואה, אני יודעת מה סוג העבודה שאני רוצה, אבל כשאני עוברת על מודעות הדרושים, רוב המקצועות הם כן עם אנשים למעט למשל מהנדסים ואני לא מהנדסת. אז מה עושים?
יוליה גורביץ' מנהלת פורום | 09:48  18/04/13
שלום איה, ניראה כי מה שאת צריכה זה לבדוק אופציות לקורסים מקצועיים שייתנו לך אפשרות להתמקצע בתחום שיעניין אותך. יש המון תחומים ואפילו חלק ממוסדות הלימוד עוזרים במציאת עבודה לאחר מכן. אני ממליצה לעשות סיבוב באתר ולראות איזה תחומים מעניינים אותך ללמוד או לפחות להתחיל להתעניין ולהעזר ביועץ שיכול להציע לך תחומים נוספים שאולי לא נתקלת בהם עדיין. אשמח לעזור לך לעשות את השינוי :) יוליה. 03-5767671
סגור