פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלעד | 11:37  23/01/13
שלום לך ולכולם, אני בן 36 עוד מעט ואני לא יודע במה לעסוק. יש לי תעודת בגרות מלאה בציון גבוה(96), בעבר למדתי שני קורסים באונ' הפתוחה ונכשלתי בשניהם (מבוא לפסיכולוגיה וקורס בספרות). יש לי ציון פסיכומטרי נמוך, כי נבחנתי לפני הרבה שנים מבלי ללמוד. מאז השחרור שלי מצה"ל ועד היום עבדתי בעבודות מזדמנות - מלצרות, גינון, שליחויות עם רכב, מכירות טלפוניות ופרונטאליות(למרות שאני לא טיפוס מכירתי במיוחד) וכו'. אני חושב שבקשר ללימודים גבוהים איחרתי קצת את הרכבת...השאלה היא מה המקצוע שיתאים לי, אולי מקצוע עם קידום מבלי צורך בתואר? באבחון תעסוקתי נאמר לי שהצד החזק שלי הוא המילולי ושאתאים לכתיבה השאלה איזה מקצוע בכתיבה? אני גם מוזיקאי: כותב שירים, מלחין, מנגן ומבצע אבל אין במוזיקה פרנסה.. חשבתי גם על לימודי רפואה משלימה, כי אני אוהב לעזור לאנשים אבל אני לא יודע אם זה מתאים לי. אשמח אם תעזרי לי בשאלות אלה בחיפוש תעסוקה. תודה רבה
בקי חיימוב | 09:02  30/01/13
היי אלעד, אני מבינה את ההתלבטות שלך, ולעיתים באמת לימודי תעודה יכולים להקנות תעודת מקצוע. קשה לומר על סמך מילים כתובות מה התחום שמתאים לך. לשם כך דרוש אבחון מקצועי, אני מבינה שעברת כבר אבחון שכזה, והופנית לתחומי הכתיבה, לרוב האפשרויות הן בעריכה/תרגום אך הם דורשים תואר. נסה לחפש באתר תחומי לימוד תחת "לימודי תעודה" ולהכין לעצמך רשימה של תחומים מעניינים. לאחר מכן צור עימנו קשר טלפוני ונוכל לסייע לך יותר 03-5767671 בהצלחה :)
סגור