פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דנה | 11:00  15/01/13
עשיתי פסיכומטרי במועד האחרון והציון יצא לי נמוך ממה שהרגשתי. קיבלתי רק 569 וחשבתי שיצא לי מעל 600.אז אני מתלבטת אם ללמוד באוניברסיטה או לעשות פסיכומטרי שוב,כי אין לי כיוון של מה ללמוד ורציתי לקבל ציון גבוה כדי שתהיה לי יותר בחירה. כמובן שההורים שלי רוצים מקצוע שתהיה בו אחר כך עבודה ועל המקצועות שהסתכלתי עבודה יש רק מתואר שני שבכל מקרה אני רוצה לעשות.
בקי חיימוב | 18:28  24/01/13
היי דנה, הצעתי לך, לפני שאת ניגשת לפסיכומטרי נוסף לבחון את תחומי הלימוד שמתאימים יתכן מאד שבסופו של דבר תרצי תחום שאינו יצריך שיפור הפסיכומטרי (כמובן שגם ביחס לממוצע הבגרויות שלך). ישנן דרכים שונות שמסייעות בקבלת ההחלטה, נוכל לסייע לך במרכז שלנו. צרי עימנו קשר בטלפון 03-5767671 ונוכל לתת לך כלים לבחירת המקצוע. בהצלחה
סגור